Tvorba hry
Zde se pokusím dát dohromady všechny zdroje k pokusu vytvořit hru. Začnu s linkama na potřebné zdroje a návody. Postupně by měly vzniknout nějaké testovací projekty. Výsledná hra je hodně v nedohlednu, ale budu se pokoušet postupovat pomalu vpřed.
Odkazy na stránky
[CG Textures] - stránka s texturama.
Texture Packer - - Texture Packer je samostatná aplikace, která z vašich textur snadno vytvoří sprite sheet. Na úpravu obrázků se dá použít jakákoliv aplikace jako Photoshop, Gimp nebo Acorn, ale Orthello 2D nedávno přidalo přímou podporu pro vytváření atlasů generovaných z Texture Packer, což pro nás bude snadnější.
A* Pathfinding Project - A* Pathfinding je pravděpodobně nejpoužívanější systém pro vyhledávání tras. Je rychlý, výkonný a snadno použitelný.
iTween - iTween je systém pro animace, který nesmí chybět v žádném novém projektu.
Orhello 2D Framework - Pro Unity existuje několik sprite pluginů, nejpopulárnější je Sprite Manager 2, který ovšem není zdarma. Orthello je adekvátní náhradou za SM2, i když v mnoha ohledech nemusí být zcela intuitivní. V naší hře však svou roli splní výborně.
GAME MAKING UNIVERSITY - série přednášek a workshopů s veterány herního průmyslu
-
-